Honor guild forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Honor guild forum

Honor guild, World of Warcraft @ Boulderfist
 
IndeksPortaleSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Instanser, 70 o.s.v

Go down 
4 posters
AvInnlegg
kibou

kibou


Antall Innlegg : 12
Registration date : 10.04.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeMan Jun 04, 2007 6:41 pm

Nå som flere av oss er lvl 70 og flere nærmer seg, skal vi begynne å planlegge litt om hvilke instanser vi skal ta? Eventuelt raids? (blir vel en liten stund til raids men uansett)

Det vi kan begynne med er å utnevne MT og OT, litt av det hver av oss trenger, og eventuelle quests noen av oss vil ha gjort.

Det som også kan være en god idè er å mekke repgrind teams, der vi skaffer oss exalted på de beste instansene slik at vi kan skaffe IMBALEWTZ fra heroic instanser.

En ting som er sikkert, er at mechanaar er phun og den skal vi ta ofte :p

Noe som også hadde vert kult, er å mekke et arenateam :>

Kibou. Veterandust ingame.
Til Toppen Go down
Synxz
Admin
Synxz


Antall Innlegg : 29
Registration date : 17.03.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeMan Jun 04, 2007 8:10 pm

MT & OF = Main tank og Off tank går eg ut i fra. Incest respecte til protection så hvis han føler for å ver main tank så er jo det ingen problem. Angåendes instance så kan vi begynne lett og så arbeide oss opp. Og et repgrind team = yes plx.
Til Toppen Go down
Tanari




Antall Innlegg : 4
Registration date : 04.06.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeMan Jun 04, 2007 8:28 pm

jeg har specca protection ja, og kunne godt ha vært MT. men må innrømme at det tar litt tid før jeg får dreisen på tankinga da jeg har vært mage siden wow kom ut, og bare har vært warrior noen få dager:) men øvelse gjør mester så jeg skal nok få pracca litt =) ellers er jeg keen på litt instancer det meste av tiden jeg er online
Til Toppen Go down
Synxz
Admin
Synxz


Antall Innlegg : 29
Registration date : 17.03.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeMan Jun 04, 2007 8:37 pm

Alright men då skal eg og kibou finne ut hva instance vi skal kjør så setter vi opp en pool eller noe.
Til Toppen Go down
Synxz
Admin
Synxz


Antall Innlegg : 29
Registration date : 17.03.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeMan Jun 04, 2007 11:26 pm

Shadow labyrinth er en instance så kommer til å bli kjørt en del.
En ting som er sikkert, er at mechanaar er phun og den skal vi ta ofte :p <--- ser ut så kibou er kin på den.

Kom gjerne med forslag folkens Smile
Til Toppen Go down
Exarius

Exarius


Antall Innlegg : 6
Age : 34
Registration date : 16.03.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeTir Jun 05, 2007 2:48 am

Eg må væll få ræva i gir å lvl når eg ser at dåkker start å planlægg raiding...
Ska jo vær healbot eg liksom! bounce
IDK om TBC instanca enno.. men eg lær væll om d ætter kvært
Til Toppen Go down
kibou

kibou


Antall Innlegg : 12
Registration date : 10.04.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeOns Jun 06, 2007 11:37 am

Nettlinja mi synes å fungere brukbart igjen, da den har de to siste dagene flippa vinkel og bare droppa mens jeg har spilt. Litt kjipt, og ikke minst kjipt for de jeg tanker for (sawwy synxz bejben Surprised)

i r rdy elns.

-Cato den snauklipte
Til Toppen Go down
Synxz
Admin
Synxz


Antall Innlegg : 29
Registration date : 17.03.2007

Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitimeMan Jun 11, 2007 12:00 am

np's har selv slitet med rare feil i hytt og pine, ser ut så ene settet med minnet mitt har tatt halveis kvelden. Reiv det ut og shit er back to normal.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Instanser, 70 o.s.v Empty
PosteTema: Re: Instanser, 70 o.s.v   Instanser, 70 o.s.v Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Instanser, 70 o.s.v
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Honor guild forum :: Forumene :: Generelt-
Gå Til: